Objectiu assolit: avui vespre TOT INCLÒS s'emet a IB3!

Estimades cofinançadores i cofinançadors,
Després de molt insistir, d'aconseguir que s'emetès pel Canal 33 i de la campanya de pressió pública que férem a la direcció d'IB3, ho hem aconseguit: el documental Tot Inclòs s'emet avui vespre (23.20h) per la televisió pública de les Illes Balears, IB3, després de l'emissió d'Overbooking.
No tenim paraules d'agraïment suficient a totes les que ens heu ajudat a fer possible que un discurs crític contra el monocultiu turístic actual s'emeti a la televisió pública. El camí, així com el vostre recolçament, ve d'enfora: des de possibilitar la concepció del documental a pressionar per aconseguir que es passi per IB3. MOLTÍSSIMES GRÀCIES!
Tot i la greu crisi sistèmica que està patint el nostre model econòmic degut a la pandèmia global (que ha demostrat que teníem raó: aquest model és molt vulnerable, depenent i perillós), els actuals governants sols pensen en tornar a posar en marxa la maquinària turística. I si s'ha acabat per sempre l'allau de masses de turistes? Perquè no aprofitem aquests temps convulsos per iniciar d'una vegada per totes la transformació del nostre model econòmic per un altre més sobirà, resilient i autosuficient?
És molt important fer un darrer esforç per difondre la cita televisiva d'avui vespre. Necessitam que molta gent vegi el documental perquè se n'adoni que per aquest camí no podem continuar. Ara sí que aquesta és la darrera cosa que us demanem: aviseu a totes les vostres amistats/familiars/contactes perquè vegin el documental i gaudiu-ho vosaltres mateixos a la televisió.
De nou, infinites gràcies!
Una forta aferrada,
Col·lectiu Tot Inclòs
Iruzkinak
Inicia sesión para dejar un comentario